Nog thuis, laatste loodjes. - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Chava Dekker - WaarBenJij.nu Nog thuis, laatste loodjes. - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Chava Dekker - WaarBenJij.nu

Nog thuis, laatste loodjes.

Blijf op de hoogte en volg Chava

22 Oktober 2014 | Nederland, Rotterdam

Vrijdag is het 3 weken geleden dat ik via Randstad solliciteerde op de vacature voor klantenservice medewerker in Johannesburg, denkende dat het zo'n vaart allemaal niet zou lopen...fout gedacht. Inmiddels heb ik een assessment achter de rug, heb ik een telefonisch solliciatiegesprek gehad met het recruitmentbureau in Zuid-Afrika en staat het laatste telefonische interview met IBM voor morgen om 13.00 op de planning. Alles gaat veel sneller dan ik (en mijn mede sollicitant) had verwacht. Als IBM morgen of vrijdag groen licht geeft, is de planning dat ik half november vertrek! Ik moet eerst nog maar eens zien of dat haalbaar is maar toch, ze zetten er tot nu toe flink vaart achter.

Morgen is er nog wel een belangrijke stap te nemen, IBM heeft uiteindelijk het laatste woord en als zij me niet geschikt vinden gaat het hele feest alsnog niet door. Spannend!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Chava

Actief sinds 12 Okt. 2014
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 6078

Voorgaande reizen:

01 December 2014 - 01 December 2015

Werken voor IBM in Zuid-Afrika

Landen bezocht: