321 GO - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Chava Dekker - WaarBenJij.nu 321 GO - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Chava Dekker - WaarBenJij.nu

321 GO

Door: Chava

Blijf op de hoogte en volg Chava

13 December 2014 | Nederland, Rotterdam

Jeetje wat is het ineens snel gegaan! Na heel lang wachten op allerlei documenten, weken vol met doktersbezoeken, longfoto's, aanvragen, opzeggen, nog een keer aanvragen en invullen was er dinsdag dan eindelijk het moment dat ik mijn visum mocht gaan aanvragen. Er werd mij meteen al verteld dat het 24-72 uur zou duren voor hij daadwerkelijk afgegeven werd. Toen werd ik toch al wel een beetje enthousiast.. Dat ging snel!

Toen kwam als klap op de vuurpijl ook nog eens een mailtje met de mededeling dat mijn baas bezig was om mij op een vlucht te zetten die zaterdag zou vertrekken. Nou, PANIEK. Toen had ik ineens nog maar 4 dagen zeg. Precies zoals verwacht kon ik donderdag mijn visum ophalen. Laat het grote pakken maar beginnen! Nog even snel allerlei kleine dingetjes gehaald, de hele inhoud van mijn kast in twee vacuüm zakken (dikke aanrader! Gewoon bij onze vriend hema te koop) gegooid, 100 keer mijn tas gewogen, gecheckt of ik dan toch echt alles had .. Je kent het wel. De laatste appjes de deur uit en een gezellig afscheidsetentje met de famillie.

Morgen is dan toch echt de grote dag, spannend(nouja, zeg maar eng), leuk, groots, moeilijk en zo fantastisch tegelijkertijd. Om half 8 zal ik richting Londen vliegen om daar op Heathrow over te stappen op een vlucht naar Johannesburg, als de computers werken tenminste.. Ik land dan vervolgens zondag om 08.40 Nederlandse tijd op Zuid-Afrikaans grondgebied!

Via deze weg hoop ik jullie allemaal op de hoogte te kunnen houden. Zodra ik tijd en internet heb zal ik verslag doen van zoveel dingen als dat ik me kan herinneren ;) ik mag overigens maandag gewoon gelijk aan de slag dus ik zal vast wel eventjes moeten wennen.

Ook wil ik iedereen nog eens bedanken voor de bootlading aan leuke, lieve berichtjes en succeswensen. Ik ga jullie missen!

  • 13 December 2014 - 08:26

    Mamma:

    Pffffff eindelijk is het zover! Volgens mij heb je echt alles ingepakt, dus dat gaat helemaal goed komen. Op naar een nieuw begin, spannend avontuur en de zon!

  • 14 December 2014 - 18:45

    Jeannette Verschoor:

    je bent nu op weg naar zuid Afrika . ik vind je een kanjer . Dat je dit avontuur aangaat en je hart volgt, (ook je moeder die je loslaat ) Wij wensen je heel veel geluk en plezier op je nieuwe stekkie. En we gaan je volgen , en hopen ook wat van je avonturen te horen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Chava

Actief sinds 12 Okt. 2014
Verslag gelezen: 281
Totaal aantal bezoekers 6074

Voorgaande reizen:

01 December 2014 - 01 December 2015

Werken voor IBM in Zuid-Afrika

Landen bezocht: